dimecres, 16 de gener del 2013

Broqueta de llom amb moniato i salsa ximixurri

Hola a tots! Després de molts dies sense escriure tornem a obrir la cuina musical! La feina i l'estudi m'ha fet tancar durant un dies, però, els fogons no s'han aturat i la música continua. Torno a moltes ganes i molta energia amb moltes receptes com sempre fàcils i barates i acompanyades sempre d'una banda sonora! Comencem? :-)

Avui us porto una recepta per quan voleu quedar bé amb uns amics i no us voleu estar tota la tarda a la cuina. Aquest és d'aquest plats bons, ràpids i amb el que quedareu bé segur!

 Broqueta de llom amb moniato i salsa ximixurri

INGREDIENTS per a 4 - 5 persones:
  • 750 gr de cinta de llom de porc
  • 1 moniato gran o 2 petits
  • salsa ximixurri
  • sal
  • pebre negre
COM ES FA?

Tallem a daus grans el moniato i el llom. Aproximadament han d’haver-hi tres trossos de llom i tres de moniato per broqueta.

Com que el moniato triga més a fer-se el posarem al forn durant uns 10 minuts a 180 gr. Quan comenci a estar tou el retirem i el reservem. Salpebrem el llom i el passem una mica per la paella. Quan veiem que esta fet hi afegim el moniato.

Personalment quan faig broquetes prefereixo fer els ingredients primer i després clavar-los ja que, amb el broqueta fet costa més que es faci bé la carn per totes bandes.

Bé, ja tenim els dos ingredients fets i només quedarà muntar el broqueta que es servirà acompanyat de salsa ximixurri.

AMB QUINA MÚSICA CUINEM?

Avui ens acompanya el nou disc d’Alicia Keys i la seva cançó Girls on fire. Com totes les seves cançons és genial!

2 comentaris:

  1. Buf, per fi! Et trobava a faltar, el que passa és que .... no sé que nassos és la salsa ximixurri. :( però ara ho busco.

    ResponElimina
  2. Aix els estudis m'han apartat de la cuina durant una temporada :-( però ja estic aquí!

    La salsa ximixurri és un condiment argentí ideal per acompanyar carns. Es fa amb oli i una barreja d'herbes i espècies. Si t'he de dir la veritat el dia que vaig fer aquest plat em faltaven herbes aromàtiques i la vaig comprar feta però si vols et deixo la recepta pq com tot queda millor feta a casa jejeje

    Pots trobar la recepta aquí: http://www.recetasargentinas.net/salsachimichurri.html

    Ja em diràs si ho proves!

    Petons!

    ResponElimina