dimarts, 28 d’agost del 2012

Ous farcits de tonyina

L’altre dia vam sortir d’excursió al matí i com que sabia que arribaríem tard a dinar vaig deixar fets aquests ous farcits fresquets.

INGREDIENTS per a 2 persones

COM ES FA?

Coem els ous fins a que estiguin durs i els deixem refredar. Un cop estiguin freds els pelem i els obrim per la meitat intentant que quedin dues meitats el més iguals possibles.

Buidem els rovells i els barregem amb la llauna de tonyina. A aquesta barreja li afegirem una miqueta de llet a ull per a que el farcit no quedi massa espès. 

Agafem amb cura les clares dels ous i les farcim amb la barreja que hem preparat.

Quan els tinguem tots farcits els col·loquem en una safata i li posem una capa de salsa maionesa per damunt. Ho podem decorar amb olives, una tira de pebrot escalivat o cogombrets en vinagre.

Ahir vaig sentir aquesta nova cançó del grup Pastora i em va agradar moltíssim. Us deixo el vídeo per a que us doni el bon rotllo que em va transmetre a mi mentre prepareu aquest plat.

Salut!

1 comentari:

  1. Molt bons. I realment, com dius, van molt bé quan has de deixar el plat preparat el dia abans o bé per fer dinars de motxilla. A mi també m'agraden amb beixamel o amb allioli. Naturalment una cosa és IMPRESCINDIBLE que res no sigui de pot de super.

    ResponElimina