dilluns, 10 de setembre del 2012

Amanida de tomàquet amb formatge i olivada

Aquest cap de setmana hem anat a veure a la meva família de l’Aragó i de tornada sempre intentem parar a l’agrobotiga de Calaceit. Normalment, sempre comprem olives, però, ahir vaig aprofitar per comprar un pot d'olivada d'olives negres ecològiques que tenia molt bona pinta.

Realment, la olivada ja és boníssima només amb pa, és tot un vici; però, quan en tinc, m’agrada molt aprofitar per fer-me aquesta recepta.

Aquí us la deixo:

[singlepic id=158 w=400 h=300 float=center]

INGREDIENTS per a 2 persones:

  • 3 o 4 tomàquets vermells

  • 150 gr de formatge fresc

  • olivada

  • sal

  • oli d’oliva


COM ES FA?

Tallem els tomàquets a làmines (tipus carpaccio) i els col·loquem al plat. Li posem damunt el formatge fresc tallat de la mateixa manera i ho salem. 

En un bol posem una cullerada de l'olivada i un raig d’oli. Ho mesclem i li afegim per damunt als tomàquets.

Llest! Ja veureu que bo!

La música que us deixo avui és la cançó del grup català Gossos No és nou. És una cançó que m’agrada molt i trobo que la lletra és molt bona, ja que, encoratja a la gent a moure’s si vol canviar el món tant injust en que vivim. Espero que us agradi.

[embedplusvideo height="512" width="646" standard="http://www.youtube.com/v/VJKwJWZYG-0?fs=1" vars="ytid=VJKwJWZYG-0&width=646&height=512&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=" id="ep8491" /]

3 comentaris: