dissabte, 6 d’octubre del 2012

Musclos a la marinera

L'any passat vaig assistir a un curs del Centre cívic de Sant Pere i Santa Pau de cuina marinera impartit pel Restaurant La Xarxa del Serrallo de Tarragona. Des de llavors, els musclos a casa meva sempre el cuino amb la recepta que ens va donar.
Són molt fàcil de fer i queden molt bons amb un gust molt tradicional. Un excel·lent aperitiu per aquest cap de setmana.

INGREDIENTS per a 2 persones:
  • 1 kg de musclos
  • 1 tassa de cafè de vi blanc
  • 1 ceba
  • Llorer
  • Pebre vermell
  • Sal
COM ES FA?
Netegem bé la closca dels musclos i amb l'ajuda d'un ganivet li traiem les babes que tenen dins enganxades.
Piquem la ceba i la posem a fregir a la paella. Quan estigui transparent li afegim la sal i el pebre vermell i el vi blanc. Quan s'hagi evaporat l'alcohol del vi hi afegim els musclos. Els deixem al foc tapats i anem removent tota la cassola fins que s'hagin obert.
Ja veureu com el suquet q es fa amb la ceba, el vi i el caldo que deixen anar els musclos queda boníssim!
AMB QUINA MÚSICA CUINEM?
Avui us deixo la cançó Tots els botons de la Beth. Una cançó suau amb un lletra molt treballada.

8 comentaris:

  1. Que fàcil!!! Aquesta la faré jo i tot!!!

    ResponElimina
  2. Jejeje i surt molt molt bo pq amb l'aigua q deixen anar els musclos queda bonissim! ja em diras!

    ResponElimina
  3. Jo els fare tambe, tenent una pinta..... Uf

    ResponElimina
  4. Jo els he fet avui. El meu primer dia a la cuina ha estat en honor teu. Quan poses receptes fàcils quin èxit que tens! No pot ser, a veure si agafo forces i vaig al mercat i en faig una d'una mica més complicadeta.

    ResponElimina
  5. Oh quina il.lusió! :-) espero q us hagin agradat molt i quan estiguis millor a provar més receptes! molts petons!

    ResponElimina
  6. Va doncs ! Convida un dia.. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Hola!!

    Gràcies a la meva filla, t'he descobert, m'encanta la teva pàgina, m'agrada molt el disseny, que sigui de color blanc li dona pulcritud i claretat. La idea de combinar música i cuina és molt bona i original.
    De fet, penso que com jo, molts quan cuinem sempre procurem tenir música, de fons.

    Felicitats!!

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies pel teu comentari! Em fa molta il·lusió que t'agradi la pàgina! Ens veiem per la cuina musical! :-)

    ResponElimina