diumenge, 11 de novembre del 2012

BENVINGUTS AL NOU ROLLING FOGONS

Per fi estrenem el nou Rolling fogons.cat! Em fa moltíssima il·lusió compartir amb tots vosaltres aquesta nova etapa d'aquest petit projecte.

Després de molts dies entre codis XML, HTML, MySQL i paraules que al meu cap no em deien res però que ara comencen a tenir un mínim sentit, puc ensenyar-vos els resultats.

He decidit fer una web molt senzilla, ja que, l'important aquí és el menjar i la música! I he afegit moltes novetats que crec que us seran d'utilitat. Poc a poc anirem millorant aquest racó que espero que us agradi i que disfruteu amb ell com jo disfruto creant-ho.

Moltes gràcies a tots els que m'heu seguit durant aquests primers mesos i sobretot sobretot... que no s'aturi mai la música!!

[embedplusvideo height="391" width="646" standard="http://www.youtube.com/v/saloTsNZcNA?fs=1" vars="ytid=saloTsNZcNA&width=646&height=391&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=" id="ep2650" /]

4 comentaris:

  1. Ei! FELICITATS!!!!! Te n'has sortit, no en tenia cap dubte. I és super guapa. Que soni aquest "sitisfexons" a tot volum! Sí senyora. I en honor de la nova web, avui per dinar tinc una fantàstica cuixa del teu conill en escabetx que m'ha quedat tan bo que ni jo mateixa m'ho crec, l'Enric no para de sucar-hi pa i llepar-se el dits.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies! Em fa molta il·lusió que t'agradi! I que t'hagi sortit bé el conill!! el teu plat estrella! jejeje
    Molts petons!

    ResponElimina
  3. Hola! Això de la cuina de carmanyola m'ha agradat molt, a veure si em dones idees i la setmana que ve al menjador porto una altra cosa que els meus estimats macarrons! I xocolata de postre, of course!

    ResponElimina